Succesvolle eerste editie Tristar Group VIP4VIP

Van 1 tot en met 4 juni 2015 vond de ‘Tristar Group VIP4VIP’ plaats, de eerste editie waarbij alle acht de merken van de Tristar Group werden gepresenteerd. De VIP4VIP, wat staat voor ‘Very Important Products for Very Important People’, werd georganiseerd op de unieke en inspirerende locatie ‘Oogenlust’ in Eersel. In een levensgrote kas werden rondom het thema ‘Let your business grow in our greenhouse’ bijna 1000 producten van de acht merken van de Tristar Group gepresenteerd: Tristar, Princess, Petra, Nova, AudioSonic, Topcom, FireFriend en Campart Travel. De beurs werd bezocht door 240 klanten en relaties, afkomstig uit 40 verschillende landen. Grote groepen klanten uit het buitenland werden voor meetings, presentaties, lunches en diners uitgenodigd in een sfeervolle, antieke kas. 


Innovaties en in-store presentaties
Tijdens de exclusieve, internationale VIP4VIP beurs presenteerden alle Tristar Group merken zowel hun huidige assortiment als nieuwe producten en innovaties. Om de klanten daarnaast te laten zien hoe zij de verkoop van deze producten op de winkelvloer kunnen stimuleren, werden bij verschillende merken instore displays geshowd. Tevens presenteerden Princess en Nova hun nieuwe in-pack promoties en stonden bij Princess de Nederlandse consumentenacties met o.a. verschillende attractieparken en de nieuwe Van Hoorne Entertainment musical ‘Rapunzel’ centraal. Voor de aanwezige klanten werd een tipje van de sluier gelicht wat betreft aankomende producten en werd ook de Campgrill van FireFriend - ’s werelds eerste hybride Campgrill, die zowel op gas als op kolen werkt – uitgelicht.

Live cooking en demonstraties
Bij de industrieel ogende demonstratiebar werden door twee enthousiaste koks dagelijks verse hapjes bereid in de Aerofryers van Princess en Nova en de Crispy Fryer van Tristar; hierbij passeerden niet alleen gezondere frietjes, maar ook appelflappen, cupcakes en truffelchips de revue. Ook van de prachtige Bamboe Grill serie van Princess konden de gasten heerlijke gerechten proeven. Op de derde dag van de VIP4VIP show werd de demonstratiebar bezet door de jonge, Belgische tv-kok Jeroen de Pauw. Hij verraste de gasten met culinaire hapjes, bereid met verschillende producten van Nova. Bij de aangrenzende healthy juicebar werden de gasten voorzien van gezonde, vers gemaakte sappen en smoothies, bereid met de Healthy Turbo Blender en de Slow Juicer van Princess.

Focus op online
Naast de producten en demonstraties werd tijdens de VIP4VIP beurs aandacht besteed aan de online strategie van de Tristar Group. Hier werd de klanten op een interactieve wijze getoond hoe online content zoals productvideo’s en productinformatie kunnen worden ingezet voor een optimale online beleving. Daarnaast konden de klanten zien hoe het quality proces bij de Tristar Group is vormgegeven, vanaf het sourcen en controleren van de producten tot aan de aftersales. 

De bijzondere locatie, verrassende kook- en juice demonstraties en rijke presentatie van het assortiment, zorgden tezamen voor een unieke ervaring van de Tristar Group en haar producten. De Tristar Group kijkt terug op de ‘Tristar Group VIP4VIP’ 2015 als een veelzijdige en vooral succesvolle beurs.